SQL na Linuxu

Tom Vrana tom na sorry.vse.cz
Sobota Květen 17 23:19:15 CEST 1997

On Thu, 15 May 1997, Jaroslav Pribyl wrote:

> Preji dobry vecer,
>
> chtel jsem se zde zeptat na existenci SQL serveru pro Linux. Tusim, ze
> neco takoveho existuje, ale nevim kde. Byl bych vdecny za radu v tom
> smyslu, ze se dozvim, kde to lezi a jak nejlepe provest instalaci. Tez
> by me v souvislosti s timto zajimalo, jestli existuje pro linux nejake
> free vyvojove prostredi vypadajici jako IDE treba C++, nebo jestli budu
> muset pouzivat "jen" kompiler C++ obsazeny skoro ve vsech instalacixh
> linuxu.

Co se tyce SQL:

PostgreSQL : http://www.postgresql.org

Co se tyce IDE:

rhide - tedka presne nevim, kde to roste, ale je to IDE, ktere vypada
uplne stejne jako Borland, umoznuje debugovani (pomoci gddb), syntax
highliting a takove ty veci co si na ne clovek mohl zvyknout u Borlandu...
Je to port z DJGPP

tak a tedka uz to je na ftp://sorry.vse.cz/pub/rhide

						Tom

Tom 'Ranger' Vrana					       tom na sorry.vse.cz
----------------- Assistant Network Supervisor at Prague University of Economix