SQL na Linuxu

Pavel Voch voch na nmiv4.nmiv.cz
Pondělí Květen 19 04:07:49 CEST 1997

On Thu, 15 May 1997, Jaroslav Pribyl wrote:

> chtel jsem se zde zeptat na existenci SQL serveru pro Linux. Tusim, ze

ja jsem nasel tohle:

miniSQL (msql)
mysql
beagle
postgres (to je jinak rozsahla komercni databaze, na Linuxu free)
a pred nedavnem byla uvolnena vyvojarska verze jinak komercniho solid sql
serveru. Vyvojarska znamena, ze ma licenci jen pro 2 uzivatele.

Vsechno se to da najit pres parker. Ja osobne pouzivam msql
(www.Hughes.com.au), coz je takovy maly sql servrik (umi skoro vse) a je
primo urceny pro tvorbu www stranek... (a taky je k nemu spousta utilit
(konverznich programu atd.))

> by me v souvislosti s timto zajimalo, jestli existuje pro linux nejake
> free vyvojove prostredi vypadajici jako IDE treba C++, nebo jestli budu

to se jmenuje xwpe a vypada to hodne podobne jako od borlandu. Ale emacs
je stejne lepsi :-) Jako debugger bych doporucil muj oblibeny DDD (Data
Display Debugger).

Omlouvam se, ze neuvadim odkazy, ale ono se to da pomerne vsechno najit
snadno Nosey Parkerem.

                                                       Pavel Voch