XF86_S3 a power_saver

Jiri Masik masik na nc25.troja.mff.cuni.cz
Pátek Květen 23 20:47:54 CEST 1997

Dobry den,
	mam v pocitaci kartu S3 TrioV+ a poustim XF86_S3 server s
volbou power_saver. obcas se stane, ze monitor prejde do sleep stavu,
ze ktereho se uz neprobudi a nepodarilo se mi prijit na jine
vychodisko nez pocitac rebootovat. Xserver z neznamych duvodu zabira
99.9% CPU a nereaguje na stisk klaves (ani po dlouhe dobe
Ctrl-Alt-Backspace nezpracuje). po ukonceni X z jineho pocitace jde
server znovu spustit, ale patrne neinicializuje kartu spravne, takze
obraz je zdeformovany a ukazuje spatne barvy. ani po opetovnem
ukonceni nejde prepinat mezi virtualnimi konsolemi.
	Nemate nekdo, prosim, zkusenost, jak temto stavum predejit?
zatim se mi to prihodilo trikrat na dvou ruznych pocitacich s
distribucemi debian-1.2 (xserver-s3-3.2.3) a redhat-4.1.

			Jiri Masik