XF86_S3 a power_saver

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Středa Květen 28 12:48:50 CEST 1997

On Fri, 23 May 1997, Jiri Masik wrote:

> Dobry den,
> 	mam v pocitaci kartu S3 TrioV+ a poustim XF86_S3 server s
> volbou power_saver. obcas se stane, ze monitor prejde do sleep stavu,
> ze ktereho se uz neprobudi a nepodarilo se mi prijit na jine
> vychodisko nez pocitac rebootovat. Xserver z neznamych duvodu zabira
> 99.9% CPU a nereaguje na stisk klaves (ani po dlouhe dobe
> Ctrl-Alt-Backspace nezpracuje). po ukonceni X z jineho pocitace jde
> server znovu spustit, ale patrne neinicializuje kartu spravne, takze
> obraz je zdeformovany a ukazuje spatne barvy. ani po opetovnem
> [...]

 Me se stalo neco podobneho az na to, ze vzdy pri startu vypl monitor.
X server vsak lze ukoncit. Problem zmizi v okamziku, kdyz vypnu v BIOSu
Power Managment.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *