Linux x freeBSD

Klaus Jaroslav XKLAUSJ na vision.felk.cvut.cz
Úterý Květen 27 14:50:40 CEST 1997

>    Jinak muj subjektivni nazor je, ze veci kolem site jsou v Linuxu 2.1
> udelane podstatne lepe nez ve vetsine ostatnich OS.
>
>                         Martin

Tak tady bych se docela rad zastal FreeBSD. Co se tyce tech veci
kolem site, tak neoficialne je na tom FreeBSD o neco lepe (co do
rychlosti). Na druhou stranu je v Linuxu o trochu rychlejsi pristup
na IDE disk, coz je pry kvuli odlisne filozofii cache jak jsem
slysel.

Pro toho kdo se rozhoduje bych doporucoval, aby si zkusil oba OS
nainstalovat. Samozrejme nejdriv je asi lepsi precist si nejake FAQy,
zoufalci si muzou precist i obcasne flame wars na newsech(archiv na
www.dejanews.com)

                        Jarda

P.S.: Ja jsem napr. zacinal na Linuxu RH 4.0, pak jsem zkousel Debian
      ( verzi nevim - nekdy v prosinci 96)a nakonec jsem zustal u
      FreeBSD 2.1 (dnes 2.2).