Linux x freeBSD

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Úterý Květen 27 19:22:58 CEST 1997

Jan Kasprzak wrote:

>         Samozrejme zalezi dost na tom, jaky hardware pouzijete.
> Pred nekolika roky byla napriklad mezi FreeBSD a Linuxem takova situace,
> ze Linux chodil dost rychle s 3c509, kde se FreeBSD vubec nechytalo,
> zatimco BSD systemy mely dost dobry driver pro SMC Ultra.
> No a pak se podle pouziteho hardwaru urcovalo, ktery system je lepsi :-)

:-)
Ono asi testovat 2 systemy na HW, ktere jeden nepodporuje je dost k
nicemu, ne ? ;-)
To prece neni treba vubec testovat :-)

Linux ma lepsi podporu HW, pokud jde o BSDI 2.1  tak
ma RH 4.x Linux i mnohem lepsi instalaci, rek bych, ze lepsi spravu SW,
ale v BSDI nic takoveho neni.

Na druhe strane je rekneme vykon ( po vsech strankach) BSDI jako celku
nebo treba jen site.

Muj naprosto subjektivni a naprosto nicim nepodlozeny pocit je, ze
by se cela debata Linux vs. BSD mohla dostat do podobnych koleji jako
se dostavaji diskuse na tema co je lepsi : unix nebo WindowsNT ?
Ano. WindowsNT ma vic okynek, podporuej vic HW je tedy lepsi :-)
Tim vsim jsem chtel rict, ze tu jeste nepadl zadny argument.

> : P.S.: Ja jsem napr. zacinal na Linuxu RH 4.0, pak jsem zkousel Debian
> :       ( verzi nevim - nekdy v prosinci 96)a nakonec jsem zustal u
> :       FreeBSD 2.1 (dnes 2.2).
>
>         Je pravda, ze s BSD systemy jsem dlouho nepracoval (i kdyz
> nedavno jsem mel a jeste mam moznost pracovat s BSDI 2, ale zadna
> slava). Kdyz jsem naposled pracoval s NetBSD (cca 0.9), byl pro me

Nevim jak NetBSD,ale BSDI 2 je ponekud Out of date i kdyz nevim prozatim
kolik slibu kolem BSDI 2 v nem naslo naplneni.

--
S pozdravem
  Petr Snajdr