kde je konfigurace fvwm95?;prepinani VC na X ma problemy

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Středa Květen 28 04:11:40 CEST 1997

Vazeni tusi nekdo, kde je konfiguracni soubor pro fvwm95, ktery je cten
pri startu ? Defaultni instalace RH 4.0 upgradeovana az na 4.2

Nasel jsem nekolik .fvwmrc95 a system-fvwmrc95 apod v ruznych mistech, ale
at je menim jak chci, stale se mi po startx objevi stejne chovani
(pager ma asi 6x3 ctvercu - coz v zadnem souboru neni, a navic po upgrade
na RH4.2 mi prestal chodit mouse-follow focus a musim klikat na kazde okno
- neprijemne to je pri prepinani mezi virtualnimi desktopy - az to 4.1 to
chodilo lidsky.

BTW - virtualni konzole: po prepnuti (CTRL ALT 1..6 ) do textove konzole a
zpet do X (ALT F7) se cosi stane, ze na monitoru se teteli nejake sede
vlny uprostred - jako by se rozpadla synchronizace a spravi se to teprve
po prepnuti na jine rozliseni. Asi to ale nesouvisi s upgradem XFreee -
soucasne jsem totiz instaloval MACH64 s RAMDAC 20C408 - asi to je chyba
X-serveru ?

Diky za stopy

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   4752055            *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *