kde je konfigurace fvwm95?;prepinani VC na X ma problemy

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Středa Květen 28 08:09:36 CEST 1997

>Vazeni tusi nekdo, kde je konfiguracni soubor pro fvwm95, ktery je cten
>pri startu ? Defaultni instalace RH 4.0 upgradeovana az na 4.2

/etc/X11/fvwm95/system.fvwmrc* (tipuju protoze mam nainstalovane pouze fvwm)
jinak zkuste rpm -ql fvwm95 (nebo jak se ten balik jmenuje) a uvidite kam
to hodil

>Nasel jsem nekolik .fvwmrc95 a system-fvwmrc95 apod v ruznych mistech, ale
>at je menim jak chci, stale se mi po startx objevi stejne chovani
>(pager ma asi 6x3 ctvercu - coz v zadnem souboru neni, a navic po upgrade
>na RH4.2 mi prestal chodit mouse-follow focus a musim klikat na kazde okno
>- neprijemne to je pri prepinani mezi virtualnimi desktopy - az to 4.1 to
>chodilo lidsky.

jinak vlastni nastaveni v $HOME/.fvwmrc95 by snad melo fungovat vzdy

>BTW - virtualni konzole: po prepnuti (CTRL ALT 1..6 ) do textove konzole a
>zpet do X (ALT F7) se cosi stane, ze na monitoru se teteli nejake sede
>vlny uprostred - jako by se rozpadla synchronizace a spravi se to teprve
>po prepnuti na jine rozliseni. Asi to ale nesouvisi s upgradem XFreee -
>soucasne jsem totiz instaloval MACH64 s RAMDAC 20C408 - asi to je chyba
>X-serveru ?

tipoval bych na Xserver zkuste to s XSVGA a pokud tam sedy flek nebude,
je to jasne... :-)

>*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael