kde je konfigurace fvwm95?;prepinani VC na X ma problemy

Vladimir Klejch kleo na iris.vszbr.cz
Středa Květen 28 08:48:54 CEST 1997

On Wed, 28 May 1997, Petr Skoda wrote:

> Vazeni tusi nekdo, kde je konfiguracni soubor pro fvwm95, ktery je cten
> pri startu ? Defaultni instalace RH 4.0 upgradeovana az na 4.2
>
> Nasel jsem nekolik .fvwmrc95 a system-fvwmrc95 apod v ruznych mistech, ale
> at je menim jak chci, stale se mi po startx objevi stejne chovani
> (pager ma asi 6x3 ctvercu - coz v zadnem souboru neni, a navic po upgrade
> na RH4.2 mi prestal chodit mouse-follow focus a musim klikat na kazde okno
> - neprijemne to je pri prepinani mezi virtualnimi desktopy - az to 4.1 to
> chodilo lidsky.

Zdravim

Zkus rpm -q -L fvwm95
		^^^^
		(nebo jak se ten rpm menuje)
Melo by to vypsat obsah rpm a tam uvidis kam si instaluje i konfiguracni
soubory.
Jmeno rmp se da zjistit "rpm -l -a |grep fvwm ".

Neman bohuzel po ruce RH, abych to overil

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.vszbr.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...