kde je konfigurace fvwm95?;prepinani VC na X ma problemy

Ondrej 'Feela' Filip feela na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 28 08:11:47 CEST 1997

On Wed, 28 May 1997, Petr Skoda wrote:

> Vazeni tusi nekdo, kde je konfiguracni soubor pro fvwm95, ktery je cten
> pri startu ? Defaultni instalace RH 4.0 upgradeovana az na 4.2
>
> Nasel jsem nekolik .fvwmrc95 a system-fvwmrc95 apod v ruznych mistech, ale
> at je menim jak chci, stale se mi po startx objevi stejne chovani
> (pager ma asi 6x3 ctvercu - coz v zadnem souboru neni, a navic po upgrade
> na RH4.2 mi prestal chodit mouse-follow focus a musim klikat na kazde okno
> - neprijemne to je pri prepinani mezi virtualnimi desktopy - az to 4.1 to
> chodilo lidsky.

> [...]
Konfiguracni soubor neexistuje. Vytvari se dynamicky pri kazdem startu ze
souboru: /etc/X11/TheNextLevel/*. Pouziva se makrojazyk m4.
			Feela

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz