linux na compaq armada 1510

Radim HABALA Radim.Habala na axpsu.fpf.slu.cz
Středa Květen 28 08:58:50 CEST 1997

On Tue, 27 May 1997, [ISO-8859-2] Hanuš Adler wrote:

> Dobrý den,
>
> pokouším se rozchodit Linux na notebooku Compaq Armada 1510. Je-li tady
> nekdo, kdo uz to zkousel, rad bych se podelil (nebo snad radeji bych
> ziskal :) zkusenosti s konfiguraci X window. Take mi nejde rozchodit
> trackpad, trebaze win95 i NT tvrdi, ze je to normalni PS/2 zarizeni. Dal
> linux hlasi jen 16MB pameti, i kdyz je tam 32MB.

K te pameti: zkusil bych parametr ram=32.
Potom bych zkusil (paklize to aspon trochu jede) prekompilovat jadro - co
se tyce toho trackballu, tak ps/2 zarizeni standardne nebyvaji; mozna i
dalsi drobnosti (napr. Lock memory to low 16 MB, nebo jak to je presne).

                                          +-----------------------------------+
                                          |                                   |
                                          |            Radim HABALA           |
                                          |   e-mail:   hab21um na fpf.slu.cz    |
                                          |   Englisova 13, OPAVA,  746 01    |
                                          |      Czech Republic (Europe)      |
                                          |   tel :  (0653)   21 46 34        |