linux na compaq armada 1510, Krupka

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Středa Květen 28 11:20:40 CEST 1997

> Dobrý den,
>
> pokou¹ím se rozchodit Linux na notebooku Compaq Armada 1510. Je-li
> tady nekdo, kdo uz to zkousel, rad bych se podelil (nebo snad radeji
> bych ziskal :) zkusenosti s konfiguraci X window. Take mi nejde
> rozchodit trackpad, trebaze win95 i NT tvrdi, ze je to normalni PS/2
> zarizeni. Dal linux hlasi jen 16MB pameti, i kdyz je tam 32MB.

Rozchodil jsem Linux na jinem notebooku, problemy jsem mel podobne.

16 MB vam Linux hlasi zrejme proto, ze pri generovani jadra byl nastaven
parametr 'Limit memory to low 16MB' CONFIG_MAX_16_M na "y"

Abych mohl pracovat s tracpadem, rovnez na PS/2, musel jsem nastavit
parametr

OPTS="irq_mask=0xefff"

v souboru /etc/rc.d/rc.pcmcia

X Win nepracovaly s grafickou kartou CL 7543 PCI, tady pomohla definice
chipsetu v XF86Config

Chipset "clgd6235"

Provozuju Linux 3.0, jadro 1.2.13

Podivejte se na URL http://www.aplac.hut.fi/staff/sakari/armada.html a