XF86_S3 a power_saver

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Čtvrtek Květen 29 08:06:35 CEST 1997

> Ja mam tu samou kartu (S3 TrioV+) a mam s ni take podobne problemy...
> Treba v DOSemu zatuhne graficky rezim, nebo se nevrati z grafickeho
> rezimu
> z Linuxackyho DOOMa...
> Kdyz jsem mel v jadre podporu Power managmentu,tak ani X-ka nesly
> zpustit...
> Mam takovej pocit, ze je to tim typem karty....

	Asi ano. Mel jsem s ni podobne problemy a vyresil jsem to tak,
ze pouzivam xdm. Jakmile se karta prepne do grafickeho rezimu, pak uz
to chodi O.K. Prepinani textovy - graficky dela problemy. DOOM to zhodi
vzdy bezpecne.

				Miroslav Lednicky

--