XF86_S3 a power_saver

Roman Vesely R.Vesely na sh.cvut.cz
Středa Květen 28 23:15:09 CEST 1997

Zdravicko!

..
..
>  Me se stalo neco podobneho az na to, ze vzdy pri startu vypl monitor.
> X server vsak lze ukoncit. Problem zmizi v okamziku, kdyz vypnu v BIOSu
> Power Managment.

Ja mam tu samou kartu (S3 TrioV+) a mam s ni take podobne problemy...
Treba v DOSemu zatuhne graficky rezim, nebo se nevrati z grafickeho
rezimu
z Linuxackyho DOOMa...
Kdyz jsem mel v jadre podporu Power managmentu,tak ani X-ka nesly
zpustit...
Mam takovej pocit, ze je to tim typem karty....

                        Roman