Hi

Roman Vesely R.Vesely na sh.cvut.cz
Čtvrtek Květen 29 17:00:54 CEST 1997

Radim HABALA wrote:

> Ahoj,
> mam maly problem. Pretocil jsem si AMD 5x86 ze 133 na 160 (4x40) MHz,
> zatim vse vypada OK. Ted bych prosil o radu, jak co nejlepe vyzkouset,
> jestli procesor vydrzi. Vzera jsem nechal asi 11x za sebou prekladat
> jadro, bezelo to OK a zadnych chyb jsem si nevsiml (trvalo to celkem asi
> hodinu). Myslite si, ze je to dostacujici, a dalsich testu uz netreba ???

No, ja mam to samy, a poc mi chodil 2 mesice v jednom kuse bez
problemu....
Az do te doby, nez jsem zacal DESit s DESem....
To po par dnech uz chladic nestihal chladit a pocitac delal veci
nevidane,
pozdeji zadne....(stacilo ho na chvilku vypnout, v CPU je asi naka
pojistka)
Pri beznem provozu mi zachovaval procesor "chladnou hlavu"....

					Roman