Hi

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Pátek Květen 30 11:46:04 CEST 1997

Roman Vesely <R.Vesely na sh.cvut.cz> wrote:

> No, ja mam to samy, a poc mi chodil 2 mesice v jednom kuse bez
> problemu....
> Az do te doby, nez jsem zacal DESit s DESem....
> To po par dnech uz chladic nestihal chladit a pocitac delal veci
> nevidane,
> pozdeji zadne....(stacilo ho na chvilku vypnout, v CPU je asi naka
> pojistka)
> Pri beznem provozu mi zachovaval procesor "chladnou hlavu"....

To jsou ta nova opatreni americke vlady proti exportu sifrovacich technologii. V
procesorech je vestaven maly GPS prijimac ktery na zaklade ziskanych udaju o
poloze procesoru na Zemi efektivne sabotuje pokusy neamerickych zemi zneuzit
americke technologie k sifrovani, desifrovani a dalsim vecem ohrozujicim narodni
bezpecnost USA.

;-))

PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *