Linux+notebook DELL 325N + velkej disk

Abrle Martin student 3_96_97 k336 xabrle na sun.felk.cvut.cz
Pátek Květen 30 12:22:21 CEST 1997

Ahoj vsichni!
Budu moc vdecnej kazdymu, kdo mi zodpovi nasledujici dotaz:
Koupil sem subjekt.Je to 385/25MHZ a jenom 123MB HDD. V manualu bylo napsany,
ze k tomuto srotu se da pridat pamet (jen do 12MB ale me by to stacilo) a,
ze tam muze byt jen 123MB HDD. cetl sem si Linux-HOWTO a tam bylo, ze linux
pri pristupu k hardwaru nepouziva bios a tohle je asi nejaky omezeni biosu.
(nebo ne?) takze kdyz bych tam dal misto tohoto disku tak osmistovku,
rozbehal bych na tom linux?
 vim ze je to trosku hardwarovy problem, takze pokud usoudite ze by odpoved
byla pro ostatni nezajimava, poslete mi ji na xabrle na sun.felk.cvut.cz
                                     s pozdravem
                                              Martin
P.S.:to omezeni na 123MB mi pripada dost divny.Nevite nekdo proc to tak je?
     nebo to je v tom manualu napsany jenom proto, ze v dobe kdy DELL
     spachal tohoto notebooka, tak do nich nevyrabel vetsi disky?