Off topic: Jak odeslat mail z fronty sendmailu, forward ze s

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Květen 30 16:42:52 CEST 1997

> Zdravim
>
> bod 1)
>
> 	.../sendmail -q

to jsem se docetl v manu a samozrejme hned zkousel, problem je
v tom, ze jsem nezaregistroval zadnou reakci systemu.

Jak rychle to ma fungovat? Okamzite nebo do 5 minut?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe