Off topic: Jak odeslat mail z fronty sendmailu, forward ze s

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Květen 30 15:46:09 CEST 1997

> to jsem se docetl v manu a samozrejme hned zkousel, problem je
> v tom, ze jsem nezaregistroval zadnou reakci systemu.
>
> Jak rychle to ma fungovat? Okamzite nebo do 5 minut?

Okamzite to zkusi. Kdyz se mu to nepovede, tak to vzda (presne
timeouty viz. /etc/sendmail.cf). Problem je v tom, ze to vzda
uplne, takze na pocitacich, kde sendmail nebezi trvale jako
demon a spousti se pres inetd, je vhodne dat do crontab polozku,
aby cas od casu pustil 'sendmail -q'. Pokud neni sendmail
schopen odeslat mail, mely by to napsat do syslogu; zkuste se
podivat tam.

                                               Michal Kubecek