SMP - verze jadra - stabilita

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 3 13:53:42 CET 1997

Ahoj!

> Je to delsi - omlouvam se.

1 obrazovka -> neni to moc dlouhe.

> [...]
> s podporou pro SMP, SCSI, audio etc. verzi 2.0.31. Behem tri dnu se mi
> dvakrat stalo, ze pocitac vytuhl a musel byt HW resetovan (jednou jsem u
> toho sedel, jednou ne).
>
> Jadro jsem vratil zpet, ale rad bych pouzival obe CPU, protoze hodne
> pocitam. Muzete mi prosim, treba emailem, ja pak shrnu do konference,
> napsat, jake jsou vase zkusenosti, jakou verzi jadra pouzivate, jaka je HW
> podstata systemu a k cemu se nejvic pouziva? Jak z toho ven? Chci-li 100%
> spolehlivost, opravdu musim jeden procesor "zahodit"?

Skoro bych rek' ze jo :-(. I kdyz 2.0.31 se smp uz by chodit docela
mela... Pokud se odvazite, mozna by 2.1.60-ka chodila lip nez 2.0.30,
ale 100% spolehlivost z toho zdaleka nebude.

> (Ja to pouzivam jako WWW, FTP server a  postovni pocitac, jednak jako
> pracovni stanici na zpracovani obrazu a nejake vypocty.)

Nebylo by nejjednodussi nekde sebrat 386-ku, udelat z ni www, ftp a
mail server, a smirit se na workstatione s 2.1.X?

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+