SMP - verze jadra - stabilita

Tomas Rezek tfr na altamira.asu.cas.cz
Neděle Listopad 2 23:24:51 CET 1997

Je to delsi - omlouvam se.

Abstract:

Muj Linux 2.0.31 s SMP se obcas hrouti. Jake jsou vase zkusenosti, verze
jadra a HW konfigurace systemu? Dekuji.

Dobry nedelni vecer,

jake jsou vase zkusenosti s SMP? Ja mam novy stroj, motherborad GigaByte
GA-586DX osazeny 2*P150 MHz, AHA 2940 UW, 64 MB RAM atd. Mam to asi mesic,
mam Slackware 3.3, puvodne standardni jadro 2.0.30 - nebylo nejmensiho
problemu, jen jeden procesor se totalne flakal. Pred par dny jsem prelozil
s podporou pro SMP, SCSI, audio etc. verzi 2.0.31. Behem tri dnu se mi
dvakrat stalo, ze pocitac vytuhl a musel byt HW resetovan (jednou jsem u
toho sedel, jednou ne).

Jadro jsem vratil zpet, ale rad bych pouzival obe CPU, protoze hodne
pocitam. Muzete mi prosim, treba emailem, ja pak shrnu do konference,
napsat, jake jsou vase zkusenosti, jakou verzi jadra pouzivate, jaka je HW
podstata systemu a k cemu se nejvic pouziva? Jak z toho ven? Chci-li 100%
spolehlivost, opravdu musim jeden procesor "zahodit"?

(Ja to pouzivam jako WWW, FTP server a  postovni pocitac, jednak jako
pracovni stanici na zpracovani obrazu a nejake vypocty.)

Dekuji,
Tomas

|    Astronomical Institute  of Czech Academy of Science, Ondrejov     |
|   E-mail: rezek na asu.cas.cz        WWW: http://altamira.asu.cas.cz    |
|  Snail: Tomas Rezek, Astronomicky ustav AV CR, 251 65 Ondrejov, CZ   |