jak nakonfigurovat Xserver pro Xterminal?

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Úterý Listopad 4 10:28:47 CET 1997

On Sun, 2 Nov 1997, Dzon wrote:

> Takze: rad bych pripojil PC s Linuxem jako XTerminal. Dostal jsem se do

To znamena, ze na PC sa nabootuje linux s lokalneho disku? Alebo sa kernel
stahuje po sieti?

V prvom pripade, staci nabootovat linux, z prikazovaho riadku (alebo z
nejakeho rc skriptu, alebo namiesto loginu) spustit
X [ -query | -indirect ] server.

-query 		prihlasi sa priamo na uvedeny server.
-indirect	z uvedene servera sa spusti aplikacia chooser a umozni
		vybrat si server na ktory sa chces prihlasit.

> faze, kdy mi na 'terminalu' nabehnou Xa a login prompt.
> Jenze potrebuju asi nekde povolit uzivatele co se smi nalogovat. Jak a

Prihlasit sa potom moze kazdy, kto ma login na danom serveri. V takom pripade
klientska stanica poskytuje len DISPLAY, vsetky procesy bezia na serveri,
vyuziva sa diskovy priestor servera vratane home adresara.

> kde? Je to slozitejsi, tj vic cfg files, kazdou sluzbu nastavit zvlast
> nebo je to 'trivka'? Nasel jsem jen o nastaveni /etc/hosts, ale urcite

na serveri musi bezat xdm ako daemon.

> existuje nejaky allow soubor, kde ho mam vytvorit a jakou ma syntaxi?
> Na serveru je RH4.1 a na terminalu Monkey06.
> Dik moc

					jano

--
----- I can't get no satisfaction -----