listproc 6.0c : glibc 2.0.5 : SIGSEGV

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Úterý Listopad 4 10:55:21 CET 1997

On Mon, 3 Nov 1997, [ISO-8859-2] Robert Hanzlík wrote:

> Zdravim.
>
> Resim tu problem, tykajici se mailing listu na Linuxu. Kdysi jsem jiz
> mel rozchozeny listproc 6.0c s Linux patchy, lec s knihovnami rady libc
> 5.x.x.
> Nyni mam Linux (jedno jakou distribuci) s glibc 2.0.5 a potrebuji
> listprocesor. Zvolil jsem listpro 6.0c, ktery znam, ale  narazil jsem na
> problem, kdy program list konci po prijeti libovolneho e-mailu pro
> konferenci s chybou segmentace. Zatim se mi nepodarilo odhalit duvod.

Je ten listserv prelozeny s glibc, alebo bezi s povodnou libc? Ked som
prechadzal na glibc, zmenila sa aj libdb(mam taky dojem, ze to bola ona.)
A vsetky programy ktore ju pouzivaju mi koncili s chybou segmantacie.
Pomohlo ich nanovo prelozit s glibc.

						jano
--
----- I can't get no satisfaction -----