listproc 6.0c : glibc 2.0.5 : SIGSEGV

Robert Hanzlík robi na codalan.cz
Pondělí Listopad 3 11:54:51 CET 1997

Zdravim.

Resim tu problem, tykajici se mailing listu na Linuxu. Kdysi jsem jiz
mel rozchozeny listproc 6.0c s Linux patchy, lec s knihovnami rady libc
5.x.x.
Nyni mam Linux (jedno jakou distribuci) s glibc 2.0.5 a potrebuji
listprocesor. Zvolil jsem listpro 6.0c, ktery znam, ale  narazil jsem na
problem, kdy program list konci po prijeti libovolneho e-mailu pro
konferenci s chybou segmentace. Zatim se mi nepodarilo odhalit duvod.
Muj dotaz zni - nesetkal se jiz nekdo z vas s timto problemem, pripadne
nema ho nekdo z vas jiz vyresen?

Odpovedi typu zkus misto listprocu treba balik zblabla mne nezajimaji.

S pozdravem
                        Robi

Robert Hanzlik                                        redaktor Sveta
Namodro
e-mail: robi na codalan.cz                          http://svet.namodro.cz
tel.: +420-2-7078132