hex. editor, disassembler

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 4 16:16:22 CET 1997

On  4 Nov 97 at 15:04, Ondrej Bezucha wrote:

> No jestli jsem dobre porozumel otazce, tak je to
> gdb. Pro trasovani systemovych volani je to
> strace a dalsi...

Kdyz uz jsme u toho gdb. Nejak mne zlobi php/fi a
vytvari core soubory, tak jsem nakopiroval ten
core do /usr/src/php/src
a tam spustil gdb php.cgi core
a tesil se, ze po info line a info source uvidim,
kde to pada, jenze gdb je toho nazoru, ze source
not avalable, jedine co jsem z neho dostal je, ze
program byl ukoncen pro zapis do pameti pridelene
nekomu jinemu.
Tak bych se chtel optat, co jsem zapomnel, nejaky
parametr nebo co.

diky
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pocitac se od televozniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.