hex. editor, disassembler

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Úterý Listopad 4 16:08:14 CET 1997

On Tue, 4 Nov 1997, Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> Kdyz uz jsme u toho gdb. Nejak mne zlobi php/fi a
> vytvari core soubory, tak jsem nakopiroval ten
> core do /usr/src/php/src
> a tam spustil gdb php.cgi core
> a tesil se, ze po info line a info source uvidim,
> kde to pada, jenze gdb je toho nazoru, ze source
> not avalable, jedine co jsem z neho dostal je, ze
> program byl ukoncen pro zapis do pameti pridelene
> nekomu jinemu.
> Tak bych se chtel optat, co jsem zapomnel, nejaky
> parametr nebo co.

 no, neni potreba aby byl bin. program prelozen s parametrem, kterym se
zajisti vlozeni debug informaci do kodu ??

 to bylo prvni (a jediny co me napadlo, a co tu nebylo zmineno)

 Bye

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "