Linux a prace (dlouhe)

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 4 18:02:01 CET 1997

Leo Hadacz wrote:
> Tohleto elegantne resi projekt GGI, viz http://www.freiburg.linux.de/~ggi/
> Vysel o tom i clanek v Linux Journalu, ktery je dostupny tez na
> http://www.freiburg.linux.de/~ggi/docs/ljarticle.html

podivam se

> A proc by to nemelo jit se stavajicimi modules? Nebo jaky ,,jiny hardware``
> mas na mysli?

No kdybych treba vyrobil grafickou kartu a chtel ji zpristupnit pomoci
zarizeni /dev/grafika a ovladace v jadre, tak nevim, jak bych ten
modul do jadra nahral (pokud bych zaroven s tim modulem nedodaval i
jadro). Insmod by urcite zarval neco jako ze tohle mi jadro nenahraje,
protoze pouzivam jadro 2.0.30 a modul pro 2.0.30 (nebo 2.0.0), nebo ze
bych musel napred predkompilovat podporu pro grafiku. Neco jako ze
kdyz nemam podporu pro scsi, tak nemuzu nahravat zadne scsi moduly.

Jasne ze modul pro SCSI radic by mel mensi problemy nez modul pro
kartu na pripojeni nejakych mericich zarizeni a ovladani oscilatoru.

Hmm, to je jen ilustrativni priklad. Ale myslim, ze v tom by byl
problem.

david kostal (kron na fi.muni.cz)
----+