Komercni ovldace (Re: Linux a prace (dlouhe))

Úterý Listopad 4 20:07:02 CET 1997

On Tue, 4 Nov 1997, Petr Snajdr wrote:

> Taky si myslim, ze modules staci, ale prece jen to, ze se musi kompilovat
> pro kazdou verzi jadra znovu kazi celkovy dojem ( to se mi to keca :)))

negativni

samozrejme, ze se musi zkompilovat v pripade, ze se nejak zmeni interface
(coz se typicky stava, pokud jadro meni neco vic nez jen patchlevel, coz
se zas tak casto nestava), ale jinak to obecne nemusi byt zapotrebi

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)