Komercni ovldace (Re: Linux a prace (dlouhe))

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Středa Listopad 5 08:20:08 CET 1997

Petr Snajdr wrote:

> Taky si myslim, ze modules staci, ale prece jen to, ze se musi
> kompilovat
> pro kazdou verzi jadra znovu kazi celkovy dojem ( to se mi to keca :)))

Obavam se, ze to neni tak jednoduche. Rozhrani jadra k modulum je
myslim interni zalezitost jadra a proto se na kernelovske moduly
pohlizi jako na 'derivative work', coz jinymi slovy znamena, ze
moduly musi byt pod stejnou licenci, jako jadro, tzn. GPL.

Na tema ruznych licenci vysel clanek v LJ 29, ale je to uz delsi
dobu, co jsem ho cetl.

					Edheldil