Office for Unix (Re: Linux a prace (dlouhe))

Středa Listopad 5 01:13:01 CET 1997

On Tue, 4 Nov 1997, Zdenek Kabelac wrote:

> Protoze Office prodejci vnucuji za docela mrzky peniz primo s pocitacem,
> a aby to melo smysl tak predpokladam, ze na linux-u by musel
> nekdo prijit s dumpingovou cenou, aby vubec urednici v nejake firme

Dumpingove ceny jsou zalovatelne stejne jako vnucovani jednoho zbozi
pri koupi neceho jineho (a v zemich, kde funguji soudy, je to i
trestatelne)--takze spravne reseni je nikoli nabizet sve zbozi za
dumpingove ceny, ale zazalovat konkurenta, ktery to dela. :)

Ovsem kdyz o tom mluvime... Applixware je LEVNEJSI nez M$ Office.
(bez Builderu)--a to dost vyznamne; pritom pomineme-li absenci
poskakujicich pajdulaku, tak neni nijak zvlast horsi.
Uvazime-li usporu za instalaci Woken (tisicovka k tisicovce...),
tak to zacina byt _zatracene_ zajimave.

Jenom skoda, ze AW neni lokalizovany (v pripade AW spis doi18ny
pro cestinu).

A to nemluvim o StarOffice. (Hlavne proto, ze na Pentiu mi pripada
znatelne pomalejsi nez AW u mne doma na 486. :> )

[...]
> - jelikoz tim, ze jim reknete ze to pojede na linux-u s kvalitnejsim
> multitaskingem nikoho z uredniku neusadite, protoze ti nevi ani co
> je linux natoz co je multitasking - vzdyt si na tom Bill postavil
> kampan a myslim, ze u 70% obyvatelstva vyvolal dojem, ze multitasking
> vymyslel on a ze jim dava do ruky vydobytek nenovejsich technologii.

<HUMOR>

Samozrejme, ze Bill vymyslel multitasking.
Jenze to bylo v jeho minule inkarnaci! :) :) :)

Ovsem uzivatele v nekterych organizacich (nebudu jmenovat) by mohlo
zajimat, ze na Linuxu nebudou muset rano cekat, nez se udelaji
testy na pohlavni a jine choroby... ^H^H^H^H^H^H chtel jsem rict nez
se na disku (ne)najdou viry. Uz jenom proto, ze by ten "scan" sel
bez velke ujmy spustit na pozadi. :)

</HUMOR>

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)