Bezpecnost.

ROBERT KOMANEC komanec na umel.fee.vutbr.cz
Středa Listopad 5 07:55:27 CET 1997

On  4 Nov 97 at 12:55, Frantisek Krupka wrote:
> Armada predpokladam muze pouzivat i systemy, certifikovane podle
> 'komercnich' kriterii. Pokud takovy system splnuje urcite pozadavky na
> bezpecnost atd, protoze je provozovan tam a tam, tak a tak, pracuji s
> nim takovi a makovi lide, system spravuje takova a takova data
> (neklasifikovana) nikoliv data citliva nebo klasifikovana (tajna, prisne
> tajna, zvlastniho vyznamu apod) proc ne ?

Je-li tu nějaký čtenář z Armády ČR, byl by pěkný jeho komentář.
V AČR se totiž přísně tajné dokumenty nesmí na počítačích zpracovávat
*vůbec*, a mne by strašně zajímalo, jestli je tam zelené sekretářky
skutečně přísně tajně buší do strojů...

Robert Komanec
komanec na umel.fee.vutbr.cz