Bezpecnost

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Středa Listopad 5 11:37:19 CET 1997

ROBERT KOMANEC wrote:

> Je-li tu n=ECjak=FD =E8ten=E1=F8 z Arm=E1dy =C8R, byl by p=ECkn=FD
> jeho ko=ment=E1=F8.
> V A=C8R se toti=BE p=F8=EDsn=EC tajn=E9 dokumenty nesm=ED na
> po=E8=EDta=E8==EDch zpracov=E1vat
> *v=F9bec*, a mne by stra=B9n=EC zaj=EDmalo, jestli je tam zelen=E9
> sekret=E1=
> =F8ky
> skute=E8n=EC p=F8=EDsn=EC tajn=EC bu=B9=ED do stroj=F9...

Nejprve prelozim vas text:

Je-li tu nejaky ctenar z Armady CR, byl by pekny jeho komentar. V ACR se
totiz prisne tajne dokumenty nesmi na pocitacich zpracovavat vubec, a me
by zajimalo, jestli je tam zelene sekretarky skutecne prisne tajne busi
do stroju.

Nevim, jestli jste si toho vsiml, dany pripad jsem uvazoval pro data
NEKLASIFIKOVANA. Jinak pochybuji, ze kdokoliv z armady muze o techto
vecech tady psat.

Nevim, jak to nyni 'chodi' v nasi armade (neznam klasifikaci dat atd),
jedno je vsak jiste, ze se ACR bude muset prizpusobit NATO (pokud chceme
do NATO skutecne vstoupit). Urcitou predstavu si lze udelat po ziskani
verejne dostupnych dokumentu DoD, uplnou predstavu jaksi BOHUZEL :-) (a
snad pokud ano, tak o tom musite mlcet dost dlouho na to, aby se to
zmenilo)

Pozn. Omlouvam se za Off-Topic, uz skoncim :-)

                                        Krupka F.,