Hladam knihu

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Středa Listopad 5 21:08:26 CET 1997

> Zdravim,
Napodobne,

> vie niekto o moznosti ziskania publikacie
> Satrapa-Randus : Linux-Internet server
> Sorry, obraciam sa na konferenciu po niekolkotyzdnovom
> marnom hladani na vsetkych dostupnych zdrojoch v CZ aj SK,
> vratane vydavatelstva a knihkupcov.

Cesta pomerne jednoducha, z predajne PVT v dome sluzieb
dolava smerom do mesta a znovu dolava smerom na trznicu.
Na rohu je predajna IMAGO a tam ju teoreticky maju, aspon
ja som ju tam videl po tom, co som ju zohnal v nedalekej Prahe :-)

		Vela stastia
				Vlado

P.S. ak by bol velky problem mam ju v policke nad sebou a mozem
zapozicat ;-)

 * GRAFON DTP studio                   tel.: 0849/526 153, 222 10
 * Vladimir Rengevic                   e-mail: grafon na grafon.sk
 * Tranovskeho 19                              grafon na isnet.sk
 * Liptovsky Mikulas                   http://www.isnet.sk/grafon
 * Slovakia