Chceme zalohovat na pasku

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Čtvrtek Listopad 6 12:22:33 CET 1997

Ivo Zacek <izacek na brno.bohem-net.cz> wrote:
> Chteli bychom ve firme poridit zalohovaci pasku do linuxoveho serveru.
> Konkretne tam chceme vrazit SCSI radic Adaptec 2940 a k nemu pripojit
> DAT pasku SureStore od HP. Nemate nekdo zkusenosti s touto sestavou nebo
> s paskami pod Linuxem vubec? Podle HOWTO by to melo chodit, ale my mame
> otresne zkusenosti s tim, co vyvadi QIC paska pod NT (nebo spis, co
> vyvadeji NT s QIC paskou :-), tudiz jsme precitliveli a nechceme se
> spalit podruhe.
> Pozn.: momentalne mame dva servery - stary s NT, novy s Linuxem.
> Postupne upgradujeme ze stareho na novy (privedly nas k tomu
> [...]

Nevim jak HP SureStore, ale me to funguje (fungovalo, nez mi odesla DATka) na
100% v kombinaci AHA2942 plus Exabyte 4200c DAT mechanika. Instalace a pouzivani
bylo naprosto transparentni. Proste jsem zalozil DAT kazetu a provedl tar na
/dev/st0 a bylo to.

Bye PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *