Problemy s vypalovanim audio CD

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Čtvrtek Listopad 6 12:18:48 CET 1997

svoza na prfdec.natur.cuni.cz (Daniel Svozil) wrote:
> Vypaloval jsem ted nejaky audio CD a vyskytl se nasledujici problem.
> Nevim, jestli jde nejak resit, ale byl bych vdecny za jakoukoliv radu ci
> informaci.
>
> Kazda vypalovacka (ja to delal na HP???) vklada mezi tracky
> dvousekundovou mezeru, coz je problem treba u zivaku nebo u CD kde
> skladby plynule prechazeji jedna v druhou (muj pripad). Na vypalovani
> jsem pouzil XCdroast (nejnovejsi verzi), vlastni vypalovani pak delal
> program cdrecord. Nasel jsem jedin zpusob, jak obejit problem se dvema
> [...]

To je jednoduche. Potrebujete program, ktery umi vypalovat CD systemem DAO,
neboli Disk At Once. Vetsina z bezne prodavanych programu to neumi, takze je
nepouzitelna (zamerne) na bezchybne kopirovani komercnich CD. Exstuji programy
jako DAO (primo se tak jmenuje) pro DOS a CDRWin pro Windows. Oba funguji
naprosto bezchybne, da se s nima krome kopirovani normalnich audio CD delat i
mnoho jinych veci. Je to shareware za nejakych 80 dolaru nebo tak nejak. Vrele
doporucuju ho koupit, autor prubezne dodelava ruzne hezke vychytavky ktere jsou
pro majitele registrovane verze zdarma.

Bye PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *