Tri tlacitka mysi pod XFree86

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 6 15:42:00 CET 1997

> Je to tim ze MS compatible mys ma mit jen dve tlacitka. Spis me zarazi ze
> to s gpm funguje. Prepnete mys do tritlacitkoveho modu (snad na ni nekde

Program gpm skutecne i s Microsoft mysi detekuje prostredni
tlacitko. Da se toho vyuzit tak, ze pustite gpm s parametrem '-R'
a v XF86Config reknete, ze mys je MouseSystems a device
/dev/gpmdata. Funguje to temer dobre, jedina chyba, o ktere
vim, je nasledujici: stisknete-li prostredni tlacitko,
popojedete mysi a zase ho pustite, chova se to jako byste
klikl, popojel mysi a zase tlacitko zmackl ("odmackne" se az
pri prvnim pohybu mysi). Mozna ze s novejsi verzi gpm uz funguje
spravne i tohle.

                                              Michal Kubecek