Tri tlacitka mysi pod XFree86

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Listopad 7 09:09:36 CET 1997

To platilo asi je drive.

> Program gpm skutecne i s Microsoft mysi detekuje prostredni
> tlacitko. Da se toho vyuzit tak, ze pustite gpm s parametrem '-R'
> a v XF86Config reknete, ze mys je MouseSystems a device
> /dev/gpmdata. Funguje to temer dobre, jedina chyba, o ktere
> vim, je nasledujici: stisknete-li prostredni tlacitko,
> popojedete mysi a zase ho pustite, chova se to jako byste
> klikl, popojel mysi a zase tlacitko zmackl ("odmackne" se az
> pri prvnim pohybu mysi). Mozna ze s novejsi verzi gpm uz funguje
> spravne i tohle.

Me chodi tritlacitkova mys GeniusPal na linuxu (RH 4.0-1) gpm
spoustim s parametry (nastavil jsem to _rucne_ ve skriptu
/etc/rc.d/init.d/gpm a funguje to bezchybne)
gpm -3 -t ms
          ^^ Microsoft
    ^^^ tri tlacitka (bez toho funguji jen dve)

V X-ech mam jen protokol Microsoft a vypnutou emulaci 3 tlacitek.
Beha to stejne dobre.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +42 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe