Chceme zalohovat na pasku

Smolik Daniel smolikdan na hotmail.com
Čtvrtek Listopad 6 20:09:04 CET 1997

Petr Skoda wrote:

> [...]
Mam doma Travan 1 a naprosto bez problemu, dokonce mi funguji upravene
pasky QIC-3020 (nutno prederovat) :-))).

 V praci mam WangDat a funguje take dobre. Akorat chtela seridit pskovou
drahu.

> Uplne na konec - spolehlivost - stara 35470A asi po 4 letech prestala cist
> stare pasky, jen cetla veci nahrane ted. - rozhozeni mechaniky.
> S jednim videoopravarem se nam podarilo vse opet nastavit a seridit ( je
To je bohuzel nectnost Datek, ale mam kamose v Rozhlase a ten je na
Datky borec, ma normalovou pasku  od Sony a s tou je nastaveni hracka.
Nutny tez dvoukanal. osciloskop.

--

                      Smolik Daniel

E-mail: smolikdan na hotmail.com