Forms library

Zdenek Habala Zdenek.Habala na ais.cz
Pátek Listopad 7 09:50:21 CET 1997

Nainstaloval jsem si Forms Library. Soucasti instalace je program
fdesign, kterym by mely jit generovat zdrojaky formularu. Tento program
mi vsak nejde spusti. Zjistil jsem, ze vyzaduje nasledujici moduly
ld-linux.2
libc.so.6
libm.so.6

ja vsak ve sve instalaci Slackware 3.3 mam tyto moduly v jine verzi
ld-linux.1
libc.so.5
libm.so.4 nebo obracene ( libc.so.4, libm.so.5 ) ted u linuxu nesedim.
Zkusil jsem udelat symbolicke linky tak jak to vyzaduje fdesign. Potom
sel spustit, ale vyhlasil chybu can't resolve symbol __libc_first_init.

Muze mi nekdo poradit co s tim ???

Diky
--
| Zdenek Habala         | +420 603 414 730 GSM Paegas                |