Forms library

Robert Hanzlík robi na codalan.cz
Pátek Listopad 7 10:04:02 CET 1997

Zdravim.

Jedna se o to, ze je vse kompilovao s o dost novejsi LIBC, která doznala
spoustu zmen. V podstate to je GNU Libc 2.x. Aby vse spravne fungovalo,
je potreba bud prejit na tuto verzi glibc2/libc6 a nebo zkusit verzi
starsi, která je jeste linkovana s libc5.

S pozdravem
				Robi

Robert Hanzlik                                          redaktor Sveta
Namodro (http://svet.namodro.cz)
e-mail: Robert.Hanzlik na codalan.cz         Linux, Win NT, SQL, PHP/FI ,
HTML, C, C++, ASM
tel.: +420-2-7078132                                MUD, IRC, HylaFax,
CISCO, WAN, LAN