Red Hat Linux Installation problems

Bohuslav Palan doktorand K334 palan na sunmi.feld.cvut.cz
Pátek Listopad 7 12:40:21 CET 1997

Ahoj Linuxari,

Mam problem. Zacatecnim s Linuxem.

Mam 1.6 GB disk a rozdelil jsem ho na logicke disky C,D,E,F, a G, ktery
jsem zakazal pro DOS (300MB pro Linux).
Na discich mam Windows 95, a vsechen bordel pro DOS.

Nainstaloval jsem z CD Red Hat Linux pro PC, Release 4.1. na posledni
logicky disk a bootovaci LILO partition taky tam.  Linux chodi, jenom
nemuzu nejak rozchodit Xwindows, i kdyz pri instalaci s balikem Metro-X
menu jsem definoval spravne SVGA kartu, mys, monitor..). Problemy s pameti
nemam (16MB RAM, a do 300 MB je mista dost)

Kdyz jsem v Linuxu a snazim se spustit startx ma to snahu ale po
chvilce to skonci s nejakou neznamou chybou.

Navic se automaticky po rebootu PC instaluje Linux, a nenasel jsem
zadne cesty, jak se vratit a mit moznost nabootovat Win95. Napada mne,
ze jsem treba zapomnel naistalovat nejaky balik pro podporu DOS (dosemu)
abych se dostal jeste na zbyle disky C, D, E, F.

Jestli mi muzete poradit, co s tim jak rozchodit xwindows na Linuxu, popr.
jak se jeste dostat na jiz intalovane Win95.

A jestli znate nejakou knihu pro administratory Linuxu nebo webovske stranky,
moc toho o zprave Linuxu zatim neznam. :-)
Znam system UNIX jen jako uzivatel (zakladni prikazy).

Diky za odpovedi a za rady.

Slava Palan
FEL CVUT Praha
Strahov III/434