Instalace RedHat

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Pátek Listopad 7 19:30:27 CET 1997

On Fri, 7 Nov 1997, Tomas Kouba wrote:

> Zdravim vsechny a preji pekny den, samozrejme mam nejaky problem a
> prosim o pomoc:
>
> Pokousim se nainstalovat na pocitac Linux v instalaci Redhat 4.2 (z
> prilohy ke knize "pouzivame Linux" a nedari se. Pocitac nema vlastni
> CD ROM a tak musim instalovat pres sit.
>
> S CDROM mam v siti k dispozici 2 pocitace. Na jednom je W95 a na
> druhem WNT 4.0. Nechce se mi to podarit.

> Uz vazne nevim co dal, ztravil jsem s tim uz alespon 10 hodin a
> nemohu s tim hnout. Prosim pomozte..............

Napada me mozny postup, ale nevim, jestli instalacni diskety RH4.2
obsahuji vse potrebne pro tento zpusob.
Mozna by slo zkusit nabootovat Linux z instalacnich disket RH4.2 do rezimu
rescue na te masince s W95. Vlozit do ni to CDecko a nekam ho
primountovat, potom ho nabidnout bud pres NFS nebo FTP.
Pak tytez diskety pouzit pro normalni instalaci.

Jestli to ale bude funkcni nevim. Dalsi upozorneni:
Stav po nabootovani instalacni diskety (rescue mod), je silne oklesteny a
aby si clovek s nekterymi vecmi poradil, je nutne mit uz trochu vetsi
znalosti.

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2