Instalace RedHat

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Pátek Listopad 7 19:20:51 CET 1997

Ahoj!

> Zdravim vsechny a preji pekny den, samozrejme mam nejaky problem a
> prosim o pomoc:
>
> Pokousim se nainstalovat na pocitac Linux v instalaci Redhat 4.2 (z
> prilohy ke knize "pouzivame Linux" a nedari se. Pocitac nema vlastni
> CD ROM a tak musim instalovat pres sit.
>
> S CDROM mam v siti k dispozici 2 pocitace. Na jednom je W95 a na
> druhem WNT 4.0. Nechce se mi to podarit.
>
> 1. Zkousel jsem instalovat Samba instalaci a bohuzel nelze,
> instalacni program ani jeden z pocitacu z CD ROM nenasel. Samozrejme
> oba sve CD ROM nabizeji ke sdileni.

> [...]

Co takhle sroubovak a vysvetlit te cdromce kam patri? :-)

Navrh 2: Pod nejakejma windowzama nakopirovat obsah ty cdromky (po
siti) na linuxuovou masinu. Podivat se jak to dopadlo a pak uz
instalovat z harddisku.

							Pavel

PS: Nebo dalsi moznost, instalovat po ftp z sunsite.mff.cuni.cz.

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).