SCSI karty pro Linux - sumarizace

Matus Hrusovsky (Linux) mathew-l na opticom.sk
Sobota Listopad 8 19:39:45 CET 1997

On Fri, 7 Nov 1997, Nathan L. Cutler wrote:

> Zda se, ze Adaptecy jsou nejrozsirenejsi. V kernelu je podpora jak pro
> Adaptec 1542 ISA, tak pro Adaptec 2940 PCI. Proc jsou nejrozsirenejsi
> nevim, nebot podle vseho jsou zrejme nejdrazsi. Z ruznych odpovedi jsem

Asi to bude tym, ze maju lepsi marketing ako ostatni - viz M$ a spol.

> Dalsi respondent mel kartu od Western Digital, ale nerozchodil ji pod
> Linuxem. Jiny mel kartu "DC-390 nebo tak nejak", a ma s ni dobre
> zkusenosti. Jeden kolega ze Slovenska ma Adaptec 2940uw, a rika, ze v
> Linuxu je dobra podpora Ultrawidu.

ULTRA je nieco ine ako WIDE, takze asi trochu nezrozumitelna informacia...

> Dostal jsem rovnez varovani pred jednokanalovymi kartami, u kterych pry
> rychlost vsech zarizeni klesne na uroven toho nejpomalejsiho z nich. Nejsem
> si jist, jestli to plati vzdy, nebo jen tehdy, kdy je to pomale zarizeni v
> provozu.

Tak toto je hlupost - ktora by SCSI degradovala na uroven EIDE - cize by
SCSI stracalo nejake tie vyhody za pridanu hodnotu.
Ani ZIP nespomali vedla pripojenu UW Baracudu...

S pozdravom Matus.

_ _
                     /
                    /          Internet Services Provider

Matus Hrusovsky                             E-mail: matus na opticom.sk
Technical Administrator                     HTTP: www.opticom.sk
OptiCom s.r.o.                              Tel: +421 903 533 519
M.R.Stefanika 33, 010 01 Zilina, SK         Fax: +421 89 623144