Tri tlacitka mysi pod XFree86

Frantisek.Cihak na czzpa.mail.abb.com Frantisek.Cihak na czzpa.mail.abb.com
Neděle Listopad 9 17:16:16 CET 1997

Hello,

Pokud mys tento prepinac nema, pak je mozne mys prepnout do tritlacitkoveho
rezimu pomoci prikazu

echo "n*" >> /dev/....

pri stisknutem levem tlacitku na mysi. Je treba byt prihlasen jako root.

Je to posane i v nejakem HOWTO, kde jsem cerpal informace ja.

Fantisek Cihak

	\PRMD=abb\ADMD=internet\C=ww\DD=RFC-822^linux(a)muni.cz\ @ ABB_MAIL
06.11.97 15:35