Netscape a tisk cestiny(ghostscript??)

Smolik Daniel smolikdan na hotmail.com
Úterý Listopad 11 07:24:14 CET 1997

Petr Machacek wrote:

>                     ^^
>
> Ja nevim. Dosud jsem nenasel cas to vyzkouset, ale predpokladam, ze tohle
> jsou ceske fonty, poskytovane pod standardnimi jmeny - tedy zavola-li
> postscriptovy dokument font napr. /Courier, bude mu bez dalsich
> prutahu poskytnut font CourierNewL2 v implicitnim kodovani ISO-8859-2.

 Pokud se Vam toto povede nebude to IMHO fungovat. Mam zkusenosti z
Applixu kde se mi po dlouhem usili povedlo vytorit PS z iso8859-2
vektorem. Ghostscript pak odmitl ceske znaky ukazat vypisoval hlasky
typu notdef ccaron apod. Resenim je mit Latin 2 fonty, ale udelat to
tak, aby program ktery tiskne pouzival pouze vektor latin 1.  Pouze toto
funguje.

--

                      Smolik Daniel

E-mail: smolikdan na hotmail.com