Pentium - co s nim ? (lehce delsi)

Pondělí Listopad 10 14:40:55 CET 1997

On Mon, 10 Nov 1997, Petr Simek wrote:

> Samozrejme ze to neni legalni instrukce ! Jenze na vsechny kody
> ktere instrukce nejsou ma procesor generovat preruseni ilegal instruction
> a nikoliv 'zamrznout'

Nemluve o tom, ze by to mel odmitnout z toho duvodu, ze prvni
z instrukcnich kodu je LOCK (a jak kdosi poznamenal, tak tim Intelove
zrejme nemysleli, ze se ma zavesit CPU), coz neni typicky v user-mode
povoleno (zalezi na IOPL) a presto se neco provede, coz mne zvlaste
znepokojuje--protoze to naznacuje nezdrave veci v designu. Ryba smrdi od
hlavy.

Jediny problem je ten, ze Intel se (podle zdroju na bugtraq) explicitne
zbavil odpovednosti za to, kdyz jeho vyrobky neodpovidaji jeho vlastnim
specifikacim.

> Vykladejte tohle hackerum :-))

Heh... sveho casu jista spriznena softwarova firma odmitla jakousi
vlastnost Excelu klasifikovat jako chybu, protoze k jejimu zneuziti
muze dojit "pouze zamerne". :)

> Asi je nejvyssi cas zbavit se akcii Intel, coz ?? :-))))

Hlavne jejich procesoru. Pokud je na neco reklama v televizi,
tak je to podezrele... :)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)