Pentium - co s nim ? (lehce delsi)

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 10 15:29:07 CET 1997

Ahoj!

> Nemluve o tom, ze by to mel odmitnout z toho duvodu, ze prvni
> z instrukcnich kodu je LOCK (a jak kdosi poznamenal, tak tim Intelove
> zrejme nemysleli, ze se ma zavesit CPU), coz neni typicky v user-mode
> povoleno (zalezi na IOPL) a presto se neco provede, coz mne zvlaste
> znepokojuje--protoze to naznacuje nezdrave veci v designu. Ryba smrdi od
> hlavy.

Jsi si jisty tim ze LOCK se nema podarit userovemu procesu? Nemam po
ruce specifikace, ale podle me ma bezny proces na lock pravo.

K cemu by to mohlo byt dobre? No predstav si ulohu na SMP masine ktera
komunikuje se svoji druhou kopii pres sdilenou pamet. Tato uloha
_potrebuje_ LOCK.

(Tohle vse jsou jen me nazory, z hlavy. Jak jsem rikal, nemam tu specifikace).

> Hlavne jejich procesoru. Pokud je na neco reklama v televizi,
> tak je to podezrele... :)

A hele, ze by zlate pravidlo trzniho hospodarstvi?

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+