Cesky Addressbook

Jirka Jurus jiri.jurus na spt.cz
Pondělí Listopad 10 11:23:38 CET 1997

Docela se mi zalibila aplikace addressbook a tak jsem k ni dodelal
ceskou verzi. Pokud ma nekdo zajem, mohu poslat. Jiz jsem kontaktoval
autora s pripominkami k pouzivani latin-2 fontu (ze pry se na to
podiva). V dalsi verzi jiz snad bude cestina standardne. V 0.7 jeste
neni.

--
What is Addressbook?

Addressbook is a program to manage your addresses, phone numbers,
e-mailaddresses and everything which is now written in your rolodex.
Addressbook is copyrighted by Clemens Durka, but available under the GNU
GPL.
--

Homepage pro addressbook: http://home.pages.de/~addressbook/

Jiri Jurus                           Mail:     jiri.jurus na spt.cz